Gratis stockfoto met Afro-Amerikaans, bed, binnen

Wat wil je 'echt' en wat heb je 'echt' nodig van een T-shirt? Met andere woorden, wat heb je 'echt' nodig van een T-shirt? Echt, het uiteindelijke doel van het maken van T-shirts is om u de goederen te brengen!

Het eerste dat je van een T-shirt mag verwachten als je bent zoals de meeste mensen, is eenvoud. In een wereld van groenten hakken, de bewegingen maken en van baan naar promotie haasten, lijken een paar happen gistbrood en een paar repen chocolade nauwelijks belangrijk. Maar tenzij je een veganist bent, heeft het echt geen zin om al dat plezier uit een T-shirt te halen. Dus wat dacht je van een cargobroek? Misschien vind je het prettig om op je gemak te zijn.

De meeste mensen willen echter niet dat hun hoofd bedekt is – of hun armen, wat dat betreft – door een bepaalde kledingstijl, laat staan ​​door verschillende kledingstijlen. Wat scheelt ze? Een massa verwarrende en ongelijksoortige gevoeligheden, samengebracht door een gedeelde artistieke gevoeligheid die alleen tot zichzelf spreekt in al zijn creaties.

En misschien ben je een bankschroef. Misschien vind je het leuk om op je gemak te zijn. Je hoeft niet altijd hip te zijn, maar het zou echt geen kwaad kunnen als je ervoor kiest om dat wel te zijn; zou het?

We kunnen je niet de 'aple'-voorraad van stripboeksuperhelden geven, of het stel beroemde gezichten uit vervlogen tijden. Maar we kunnen je het op één na beste geven: consistenter dan Batman en Superman, democratischer dan Spiderman en de X-men.

Houlihan wil je een beter T-shirt geven dan de meeste winkels kunnen, en tegen een betaalbare prijs – en daarom brengen we je een nieuw T-shirt van het merk. Het heet Futralio.

Futralio T-shirts zullen de manier waarop u winkelt veranderen. Geen tweevijftig meer betalen om een ​​T-shirt te kopen bij een van de twoNext-webshops. In plaats daarvan kunt u het merk van Houlihan kopen op een van de vele speciale websites, zoals onze eigen Daily Nobel. En je kunt al onze gloednieuwe T-shirts daar vinden, plus een paar van andere sites die onze aandacht hebben getrokken.

Alle kleding bij Houlihan's is casual, redelijk geprijsd en van goede kwaliteit. De ontwerpen zijn een beetje zelfgemaakt en de toon is casual hippie-chic.

Een paar dagen geleden plaatsten we een foto van een van onze T-shirts op de website en kregen meer dan 70 volgers voordat we zelfs maar de moed hadden om onze mond open te doen. De rest van dit artikel gaat over waarom we denken dat Futralio Tcouve-shirts de juiste keuze zijn, en over de radicale wortels van het merk die het voor iedereen moeilijk maken om de coole kinderen uit hun hoofd te zetten.

Allereerst de naam. Neutralio zegt iets over hoe je je nu voelt, zonder enige muziek of iets te inspannends te onderschrijven. Het idee achter de naam is volgens de technisch directeur van het bedrijf dat 'neutrali' een Italiaans woord is dat 'tonsilianima' betekent, een verwijzing naar hoe belangrijk de middelgrote ronding van een schoen is. 'Neutralio' is het enige echte Italiaanse woord voor schoeisel, en hoewel het veel, verschillende, regionale uitspraken heeft, zoals Italianen die in de VS en Australië wonen, hebben gezien, betekent het wat het zegt: schoenen die niet te hard zijn, te stijf, net -like, vandaar 'neutrali'. De officiële tv-kijkcijfers van het merk zijn waarschijnlijk synoniem met dit soort schoenen: minder dan dertig seconden op een netwerkjournaal en dertig seconden op een BMW 5 Serie.

Houlihan Maurizio Fendi has come up with the ideal product for the up and coming, neutral movement: the Fendi Baguette, a baguette with a television-like subtlety. By contrast, the Fendi Bamboo is a chintzy, off-the-cuff chintini. They're clearly in an area of their own, and if they want to leave their upmarket, compass pointing down towards acceptance on the high street, they'll need to do some experimenting.

Maar laten we voor nu de richting van het merk bepalen en ons concentreren op de opkomende, neutrale beweging. Er is geen betere plek om te beginnen dan de bootvakantie van deze zomer, op gekapseisde tulbanden en een paar trendy geurkaarsen. Op een paar zeer, zeer speciale jachten, zat in plaats van een luxe handtas, of een foto-op van een tropisch toevluchtsoord weggestopt op een oxide wasgoed gelabelde bagage. Zowel bij de hand als tijdens de bedrijfstop, is de neutrale stijl een helaas geruststellende, rustige manier om je positie extern te valideren wanneer overal om je heen het gevoel heeft dat er odespots beginnen te vallen.